تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار اتحادیه اروپا به گوگل

هشدار اتحادیه اروپا به گوگلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل از کارمندان خود در زمینه تولید گوشی‌‌های هوشمند خواسته است پلی استور گوگل را روی دستگاه‌ها نصب کنند؛ درخواستی که مورد موافقت رئیس شورای تنظیم رقابت اتحادیه اروپا قرار نگرفته است.

بر اساس این تقاضا که بیشتر به دستور شباهت دارد، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند باید برنامه‌‌های موتور جستجوی گوگل و گوگل کروم را روی گوشی‌های خود نصب کنند. این بدان معناست که اگر این شرکت‌ها برنامه‌های از پیش نصب نشده گوگل را روی اسمارت‌فون‌های خود نصب نکنند، اجازه ندارند گوگل پلی را روی گوشی‌ها داشته باشند.

مارگارت وستاگر، رئیس شورای رقابت اتحادیه اروپا با مطرح کردن این قضیه که شرکت گوگل با این تقاضا قصد دارد برتری خود را در زمینه تولید گوشی‌های اندرویدی تضمین کند، مخالفت کرده است و اعلام کرد که شرکت گوگل صددرصد با این کار در رقابت با موتور جستجوهای دیگر و برنامه‌های مرورگر وب پیروز خواهد شد.

قانون‌های جدید، گوگل را مجبور خواهند کرد تا برای تغییر موتور جستجو روش‌های ساده‌تری را پیش بگیرد. مجبور کردن دیگر تولیدکنندگان تلفن همراه هوشمند می‌تواند برای گوگل جریمه به همراه داشته باشد. این شرکت البته در دریافت جریمه از اتحادیه اروپا سابقه دارد و در سال 2016 به خاطر رتبه بندی رأی دهندگان در مقایسه با ابزارهای تجاری به نفع خود گوگل 2.4 میلیارد یورو جریمه شده است.

قضیه رقابت و قوانین تغییریافته دیگری در اتحادیه اروپا می‌تواند حق مشتری را حفظ کند و حتی برای مصرف کننده زمینه لذت بردن از رقابت تولیدکنندگان را هم فراهم کند. در این میان، چنین تغییراتی در آمریکا هم بر تاجرانی در این کشور فشار خواهد آورد تا زمینه رقابت در این کشور فراهم شود و بهبود کیفیت نسبت به تقاضای مصرف کننده فراهم شود.

در نهایت گوگل باید خود را به این شرایط جدید اتحادیه اروپا عادت کند در غیر این صورت، باید هر سال به دلیل نقض قوانین شورای رقابت اتحادیه اروپا جریمه بدهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار اتحادیه اروپا به گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..