تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رعنا آزادی‌ور و پوریا پورسرخ با «به‌وقت خماری» در پاریس

رعنا آزادی‌ور و پوریا پورسرخ با «به‌وقت خماری» در پاریس

فرهنگ > سینما - فیلم سینمایی «به‌وقت خماری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی با حضور این کارگردان و دو بازیگر اصلی‌ آن در پاریس به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «به وقت خماری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی که هم‌ اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است، در تاریخ ۲۰ ژوئیه مصادف با جمعه ۲۹ تیر با حضور محمدحسین لطیفی، کارگردان، رعنا آزادی‌ور و پوریا پورسرخ، دو بازیگر اصلی این فیلم در پاریس روی پرده خواهد رفت.

ساخته جدید لطیفی پس از اکران در پاریس قرار است در دیگر شهرهای اروپا، آمریکا و کانادا هم به نمایش درآید.

به گفته جمال گلی، تهیه‌کننده «به وقت خماری»، این فیلم به زودی در ۳۰۰ سالن کشورهای روسیه و ترکیه با دوبله روسی و ترکی اکران خواهد شد. در حال حاضر مراحل دوبله فیلم به دو زبان‌ روسی و ترکی در حال انجام و آماده‌سازی است.

«به وقت خماری» یک کمدی - اجتماعی است و پخش آن برعهده موسسه رسانه فیلمسازان (حبیب اسماعیلی) قرار دارد.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رعنا آزادی‌ور و پوریا پورسرخ با «به‌وقت خماری» در پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..