تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلطانی در یک‌ضرب جوانان جهان نقره گرفت

 خبرگزاری تسنیم: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان در تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است و در چهارمین روز این رقابت‌ها وزنه برداران دسته 77 کیلوگرم به رقابت پرداختند.

ایران در این وزن یک نماینده دارد که حسین سلطانی در پایان حرکت یک ضرب مدال نقره گرفت. سلطانی در یک ضرب رکورد 149 کیلوگرم را ثبت کرد.

سلطانی در یک‌ضرب جوانان جهان نقره گرفت

مدال طلا به ریتوارس سوهاریوس از لتونی با 156 کیلوگرم رسید و غیرت آیتموراتوف از ازبکستان با رکورد 146 کیلوگرم مدال برنز یک ضرب را گرفت.

حسین سلطانی در اولین حرکت یک ضرب خود پشت وزنه 141 کیلوگرم قرار گرفت که به راحتی آن را بالای سر برد. حمید رشیدی سرمربی تیم ملی برای دومین حرکت شاگردش درخواست وزنه 146 کیلوگرم را کرد و سلطانی این وزنه را هم مهار کرد. او در آخرین حرکت یک ضرب وزنه 149 کیلوگرم را هم بالای سر برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلطانی در یک‌ضرب جوانان جهان نقره گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..