تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه‌ای مهم که زندگی شما را متحول می‌کند

فعالیت در حوزه‌ی توسعه نرم‌افزار و برنامه نویسی از جمله‌ی حوزه‌های پرطرفدار و در عین حال پردرآمدی است که فعالیت در آن نیازمند تحصیلات مرتبط با کامپیوتر نبوده و می‌توان با آموزش در هر سن و سالی به فعالیت در این حوزه پرداخت.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ویدیوی زیر، بریده‌ای از صحبت‌های باراک اوباما، ریاست‌جمهوری پیشین بزرگترین اقتصاد دنیا است:

مهم‌ترین نکته‌ای که از صحبت‌های آقای اوباما برداشت می‌شود، تأکید ایشان بر یادگیری برنامه‌نویسی است. در ادامه‌ی این مطلب، شما را با راه‌هایی برای گام نهادن در مسیر آموزش طراحی وب‌سایت و برنامه نویسی آشنا می‌کنیم. حتی اگر تجربه‌ای در این زمینه ندارید، سن و سال بالایی دارید یا حتی تحصیلات مرتبط با کامپیوتر ندارید، توصیه می‌کنیم، تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

در این مطلب قصد داریم شما را با شغل و مهارتی آشنا کنیم که در دنیا و ایران جزء محبوب‌ترین مشاغل با بالاترین سطح درآمد است آشنا کنیم.

اکنون نگاهی به ارزشمندترین شرکت‌های دنیا، بیندازید:

رتبهنام شرکتارزش (میلیارد دلار)توضیح/زمینه کاری۱اپل۹۲۶.۹تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار کامپیوتری۲آمازون۷۷۷.۸فروشگاه اینترنتی۳آلفابت۷۶۶/۴شرکت مادر مالک گوگل و چندین سرویس کامپیوتری دیگر۴مایکروسافت۷۵۰.۶تولیدکننده‌ نرم‌افزار و سخت‌افزار کامپیوتری۵فیسبوک۵۴۱.۵شبکه‌ی اجتماعی۶علی‌بابا۴۹۹.۴فروشگاه اینترنتی۷برکشایر هاثاوی۴۹۱.۹سرمایه‌گذاری و خدمات مالی۸تنسنت هلدینگ۴۹۱.۳تولید نرم‌افزار و خدمات آنلاین۹جی‌پی‌ مورگان۳۸۷.۷بانک و خدمات مالی۱۰اکسون موبیل۳۴۴.۱نفت و انرژی۱۱جانسون اند جانسون۳۴۱.۳خدمات سلامت و تجهیزات پزشکی۱۲سامسونگ الکترونیکس۳۲۵.۹تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار

همانطور که مشاهده می‌کنید، زمینه‌ی فعالیت ۸ شرکت از این ۱۲ کمپانی برتر،‌ خدمات مبتنی بر علم نرم‌افزار و سخت‌افزار کامپیوتر است. ارزش سهام هر کدام از این شرکت‌ها به شکل فزاینده‌ای رو به رشد بوده و همواره در حال استخدام نیروهای جوان هستند.

حال شما را دعوت به مشاهده‌ی نموداری از میزان درآمد شاغلین حوزه‌ی توسعه نرم‌افزار در تهران به نقل از سایت IranSalary.com می‌کنیم:

پارامترهای زیادی، همانند:

میانگین درآمد نزدیک به ۵ میلیون تومان در ماهپرستیژ اجتماعی بالاسرمایه‌ی موردنیاز بسیار اندک

از جمله مزایایی است که باعث شده تا امروزه «برنامه‌نویسی» بعنوان یکی از ۲۰ شغل برتر دنیا جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

جالب است بدانید که در شرایطی که اقتصاد ایران رکود تورمی را تجربه می‌کند، تنها شرکت‌هایی که در سال گذشته بدون تعدیل نیرو به فعالیت خود ادامه داده‌اند، شرکت‌های نرم‌افزاری بوده‌اند.

استخدام‌های تمام‌وقت و پروژه‌های آزادی که هیچوقت تمام نمی‌شوند.

با نگاهی به سایت‌های استخدام نیرو همچون jobinja.ir و IranTalent.com می‌توان دریافت که موقعیت‌های شغلی مرتبط با برنامه‌نویسی تقریباً همیشه وجود دارد و تعداد و میزان حقوق آن نیز بسیار بالاتر از سطح معمول در جامعه‌ی کاری ایران است.

میزان درخواست برای نیروهای برنامه‌نویس و توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار، هر روز بیش از گذشته مشاهده می‌شود. بزرگ‌ترین جامعه‌ی برنامه‌نویسان آزاد ایرانی را در سایت پونیشا می‌توانید مشاهده کنید. در سایت ponisha.ir نیز همیشه پروژه‌هایی برای انجام وجود دارد که درآمد مستمر شما را تضمین می‌کند.

میانگین درآمد توسعه نرم افزار در ایران

راه ورود به چنین بازار گسترده و جذاب و سودآوری، برای همه‌ی افراد در هر سن و با هرجنسیتی باز است. تنها لازمه ی ورود به این عرصه، آموزش اصولی است.

تیم آموزش دات آی‌تی، با بهره‌گیری از متخصصین حوزه‌ی برنامه‌نویسی و طراحی وب‌سایت، اقدام به تولید یک مجموعه‌ی آموزش ویدیویی طراحی و برنامه‌نویسی وب‌سایت به زبان فارسی کرده است.

سر فصل‌های این مجموعه شامل HTML, CSS, JavaScript jQuery, Bootstrap, WordPress و MySql, PHP و API و Mobile Application است که با بهترین تجهیزات صدابرداری و صداگذاری به زبان فارسی دوبله شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه‌ای مهم که زندگی شما را متحول می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..