تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام بیش از ۱۴۰۰ زائر لرستانی به حج تمتع امسال

مدیرکل حج و زیارت استان لرستان گفت: یک‌هزار و ۴۰۱ نفر در قالب ۱۰ کاروان از استان لرستان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت استان لرستان  در حاشیه برگزاری همایش زائران حج  تمتع لرستان در خرم‎آباد در جمع خبرنگاران، گفت: همایش متمرکز زائرین حج تمتع شهرهای خرم‌آباد، الشتر و کوهدشت، دوشنبه  ۱۸ تیرماه  در محل سالن ورزشی سالن هلال‌احمر لرستان، با حضور زائران و مهمانان ویژه  با هدف  انتقال عملی قسمت عمده‌ای از مناسک حج  به زائران و ارائه  توصیه‌های امنیتی و بهداشتی برگزار شد.
وی  با بیان اینکه  یک‌هزار و ۴۰۱ نفر در قالب ۱۰ کاروان از استان لرستان به حج تمتع اعزام می‌شوند تصریح کرد:   از این تعداد هفت کاروان مدینه قبل و سه کاروان مدینه بعد هستند و کلیه زائران ما به جهت ارائه خدمات بهتر و به‌صورت یکپارچه در ۹ هتل اسکان داده می‌شوند.
مدیرکل حج و زیارت لرستان افزود: اولین اعزام کاروان‌های لرستان ۱۰ مرداد ماه آغاز شده و آخرین پرواز از مقصد عربستان ۲۴ شهریور ماه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام بیش از ۱۴۰۰ زائر لرستانی به حج تمتع امسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..