تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار آیت الله علوی گرگانی با با آیت الله شاهرودی نماینده مردم استان گلستان

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ آیت الله علوی گرگانی در دیدار با آیت الله شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تاکید برحجاب زنان گفت: حفظ ارزش‌ها وحقوق شهروندی وجایگاه ومقام زن حفظ حجاب و عفاف مورد تا کید است.

وی ادامه داد:مسولین برهجمه‌های دشمنان نسبت به عقاید دینی وحجاب زنان هوشیار باشند.

آیت الله علوی گرگانی در این دیدار ضمن تاکید بر رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم افزود: باید در رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تسریع شود و مردم بر جدا کردن صف مطالبات خود از دشمنان سعی و تلاش کنند.

انتهای پیام/م

دیدار آیت الله علوی گرگانی با با آیت الله شاهرودی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار آیت الله علوی گرگانی با با آیت الله شاهرودی نماینده مردم استان گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..