تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانته، کلید انتقال ستاره PSG به بارسلونا

ورزش سه: آدرین رابیو یکی از بازیکنانی است که در فهرست خرید تابستانی بارسلونا وجود دارد.

 رابیو که تا 2019 با پی اس جی قرارداد دارد، دو پیشنهاد تمدید باشگاه پاریسی را رد کرده و در جستجوی راهی برای جدایی است اما جدایی از پی اس جی به سادگی میسر نخواهد شد.

کانته، کلید انتقال ستاره PSG به بارسلونا

طبق ادعای موندودپورتیوو، انگولو کانته، ستاره 27 ساله چلسی می تواند کلید این انتقال باشد. پی اس جی پس از جدایی تیاگو موتا، به دنبال جذب کانته است و عدم حضور چلسی در لیگ قهرمانان، کار پاریسی ها برای جذب کانته را راحت تر خواهد کرد. در صورت انتقال کانته به پی اس جی، می توان انتظار داشت که با پیشنهاد بارسا برای جذب رابیو نیز موافقت شده و این بازیکن در نهایت پیراهن آبی و اناری را به تن کند.

رابیوی 23 ساله، پیش از شروع جام جهانی با خودداری از حضور در تمرینات فرانسه به دلیل قرار گرفتن در فهرست جانشین، خبرساز شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانته، کلید انتقال ستاره PSG به بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..