تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منوچهر شاهسواری: نمیخواهیم حیثیت همکاران مان را در ویترین بگذاریم

منوچهر شاهسواری در نشست رسانه ای جشن خانه سینما از دلایل عدم برگزاری این جشن در سال جاری گفت.

 منوچهر شاهسواری: نمیخواهیم حیثیت همکاران مان را در ویترین بگذاریم

منوچهر شاهسواری در نشست رسانه ای جشن خانه سینما که امروز در تالار سیف الله داد, در خانه سینما برگزار گردید, از دلایل عدم برگزاری جشن خانه سینما, سخن به میان آورد.


شاهسواری ضمن اشاره به وضعیت کشور و ایام پر غصه و پر قصه ای که در حال گذران آن هستیم, اظهار داشت:

امسال آخرین دوره برگزاری جشن خانه سینما با شیوه ای ست که بیست سال است برگزار گردیده است.

او افزود:
بار اجرایی این جشن بر عهده مازیار میری ست, ما برای هم پیمانی با شرایط کنونی جامعه به لحاظ تعرضات اقتصادی و فرهنگی به گونه ای دیگر وارد عمل خواهیم شد. ما می خواهیم دین خود را ادا کنیم. گرفتن چنین تصمیمی برای همه ما خیلی سخت بود, ولی در نهایت کل هیات رئیسه خانه سینما چنین تصمیمی را گرفتند و خوشحالم که از سوی اقای نصیریان نیز تشویق شدیم. ما در برخی موارد چاره‌ای جز سکوت نداریم و نمی‌توانیم حیثیت همکاران خود را در ویترین رسانه‌ای بگذاریم ما می‌بایست کار کنیم چون فضای خانه سینما فضای کار است.

شاهسواری درباره انتقادی که به غیرقابل باور بودن تصمیم خانه سینما برای برگزار نکردن جشن مطرح شد آن هم در شرایطی که جشنواره های پرهزینه‌ای مثل جشنواره جهانی برگزار می‌شود و یا اینکه چرا اسپانسر برای جشن گرفته نمی شود؟ پاسخ داد:

مسئله ما خانه سینما است و اگر رویدادی دیگر برگزار می‌شود، متولی خودش مثل سازمان سینمایی باید پاسخگو باشد. اصولا خانه سینما در مقابل استفاده از اسپانسر یک قید اخلاقی دارد که استیج خود را نمی‌تواند به هرکسی بدهد.


او با تاکید براینکه برای حمایت دولت از برگزاری جشن، ما هیچ توقعی را با دولت مطرح نکردیم، گفت:

همچنین تصمیم امسال ما مطلقا به شایعه ای که پخش شد، مبنی بر اینکه سازمان بازرسی ورود کرده، ارتباط ندارد چون ما سالانه حسابرسی در خانه سینما داریم و هیچ ایرادی درباره حسابرسی های خانه سینما تاکنون وجود نداشته است.

گزارش: پگاه ماسوری

تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منوچهر شاهسواری: نمیخواهیم حیثیت همکاران مان را در ویترین بگذاریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..