تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپ‌استور 10 ساله شد

اپ‌استور 10 ساله شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز اپل دهمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد. این فروشگاه نرم‌افزار در دهم جولای سال 2008 با 500 اپلیکیشن در فهرست خود، آغاز به کار کرد اما پس از گذشت یک سال، تعداد نرم‌افزارهای موجود در آن افزایش خیره‌کننده‌ای داشت و از 500 اپلیکیشن به 50 هزار رسید که به نوعی رکورد نیز به حساب می‌آید.

همانطور که در آمار زیر قابل مشاهده است، حالا اپ‌استور 2 میلیون اپلیکیشن در خود جای داده؛ این درحالی است که گوگل پلی با 3 میلیون و 800 هزار نرم افزار در رده اول قرار گرفته است. جالب است بدانید با وجود آن که تعداد اپلیکیشن های موجود در گوگل پلی حدود 2 برابر بیشتر از اپ‌استور است اما طبق آماری که مربوط به سه ماه پایانی سال 2017 است، فروشگاه نرم افزار اپل تقریبا 2 برابر گوگل پلی درآمد کسب کرده است.

برخی علت برتری فروش اپ‌استور نسبت به گوگل پلی را انحصار سیستم عامل اپل می دانند اما با مشاهده فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت و یا بلک بری (قبل از اینکه از اندروید پشتیبانی کند)، متوانید متوجه شوید که آن ها نیز چنین انحصاری را تجربه کرده اند اما به نتایج خوبی دست نیافته اند.

اپ‌استور 10 ساله شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپ‌استور 10 ساله شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..