تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




می خواهم مایع منی ام جهش زیادی داشته باشد

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من ارتباط جنسی خیلی کمی دارم، هر موقع هم که  ارتباط جنسی دارم موقع ارضاء مایع منی حالت جهش نداره و لذت نمی برم از ارتباطم در ضمن خیلی هم این مایع کم خارج میشه. راهنمایی بفرمایید.

دکتر منیر بیگلر بیگی، روانشناس و متخصص آمیزش درمانی:

ابتدا باید دید منظور شما از کم بودن مایع منی چقدر است و اصلا این طور نیست که در هر بار ارضاء شدن مقدار زیادی مایع از بدن خارج شود و در کل پس از هر بار ارتباط جنسی یه اندازه یک قاشق چایخوری خارج می شود. نکته بعدی این که بر چه اساس می گویید منی تان پرتاب و جهش لازم را ندارد؟ در واقع پرتاب منی در حد چند سانتیمتر است و نه 30 سانتیمتر و مسائلی که در فیلم ها به تصویر کشیده می شود کلک های فیلم برداری است. البته پرتاب مایع منی در موقعیت های مختلف متفاوت است. در صورتی که شما بیش از حد تحریک شده باشید یا فواصل رابطه تان طولانی باشد در این صورت مایع منی جهش زیادی خواهد داشت. بحث من این است که بهتر است افراد اطلاعات جنسی خود را هم در مورد خودشان و هم همسرشان بالا ببرند. ضمن این که اگر با این توضیحات قانع نشدید توصیه می کنم آموزش ارتباط جنسی را فرا بگیرید.

می خواهم مایع منی ام جهش زیادی داشته باشد  

مهمترین مطالب در این باره

برای افزایش جهش منی
- تغذیه مناسب داشته باشید.غذاهایی که چربی کم و کربوئیدرات و پروتئین فراوان دارند بعلاوه سبزیجات وغلات موجب تقویت منی میشوند.ورزش به همراه تغذیه سالم، باعث تضمین سلامتی شما میشود.
- پرهیز از خود ارضائی
- اجتناب از مصرف مشروبات الکلی:الکل به علت اثر روی کبد باعث افزایش سطح هورمون استروژن(هورمون زنانه) در بدن شده و کاهش میل جنسی و مقدار مایع منی را بدنبال دارد.
- ویتامین ها و مکملهای غذایی:ماری ژوانا و بعضی داروها موجب کاهش اسپرم میشوند.در مقابل مکمل های غذایی طبیعی هم هستند که تولید منی را بیشتر میکنند.مانند:
کارنیتین:در گوشت قرمز و شیر وجود دارد.
فولیک اسید
آرژینین:در آجیل،کنجد،تخم مرغ و گوشت وجود دارد و تقویت کننده منی است.
ویتامین ایی و سلنیوم:این دو ماده نیز باعث افزایش تولید منی میشوند.
مصرف داروی گیاهی آفرودیت نیز مفید میباشد.

منی و باروری:
برای یک لقاح طبیعی، وجود یک تخمک ومقدار زیادی اسپرم لازم است. یک مرد متوسط می تواند بیشتر از صد ها میلیون اسپرم در چند مدت در هر روز تولید کند. فاکتورهایی وجود دارند که می توانند روند اسپرم سازی را مختل نموده و اثرات سویی داشته باشند.
فاکتورهایی نظیرسیگار، مصرف مواد مخدر، فقر غذایی ،عدم فعالیت جسمانی ،گرما و حتی پوشیدن لباس های تنگ وچسبان در اطراف ران ها افزایش حجم منی موجب افزایش درصد باروری می شود.
اگر زوجین قصد بچه دار شدن را داشته باشند، شماره ی اسپرم تولید شده در هر بار تخلیه کاملا”به اندازه ی کیفیت اسپرم مهم است.

آنالیز منی مرد یا ارزیابی منی:
بیشتر برای بررسی علل مربوط به مرد در نازایی انجام می گیرد.
برای ارزیابی ابتدا باید ۲الی۳ روز از تماس جنــ.ــسـی خود داری شود.
در حالت طبیعی آنالیز منی در این موارد صورت می گیرد:
- حجم ۲تا۶ میلی لیتر
- زمان ابکی شدن منی ۳۰دقیقه
- شمارش اسپرم ها ۲۰ تا ۲۵ میلیون در هر میلی لیتر
- درصد اسپرم با حرکت به سمت جلوبیش از ۵۰٪
- پ .هاش ۷.۷ الی ۸.۲
- حاوی ۹۰ کپسول سنماکس (سمنکس)
- شکل یا مرفولوژی بیش از ۵۰٪
در صورتی که نتایج آنالیز طبیعی باشد تقریبا” علل مربوط به مرد در نازایی رد می شود.
بیشتر مردان چه بخاطر بچه دارشدن و چه بخاطرلذت بردن از انزال،تمایل به افزایش مقدار اسپرم خود دارند.به نظر برخی زیاد بودن حجم مایع منی میتواند نشان دهنده سلامت جسمی باشد.صرف نظر از صحت وسقم این گفته،بدون شک افزایش حجم منی میتواند لذت ارگاسم رابیشتر و مدت آنرا طولانی تر نماید.بعلاوه افزایش تولید اسپرم در بیضه میتواند میل جنــ.ــسـی شما را هم بیشتر سازد.

می خواهم مایع منی ام جهش زیادی داشته باشد 
در هر انزال چند اسپرم وجود دارد؟
به طور میانگین در هر یک چهارم انس از مایع منی در حدود ۵۰۰ میلیون اسپرم شناور است یا به عبارتی یه اندازه ی ۵/۲ برابر جمعیت ایالات متحده یک مرد معمولی در طول زندگی اش حدود ۱۸ لیتر مایع منی یا تقریبا ۵/۱ تریلیون اسپرم را به حرکت در می آورد. بنابر این از نظر تئوری او قادر است ۵۰۰ برابر جمعیت کره خاکی پدر شود. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «می خواهم مایع منی ام جهش زیادی داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..