تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرامیداشت یاد و خاطر 14 شهید والامقام دفاع مقدس در شهرستان طالقان + تصاویر

گرامیداشت یاد و خاطر 14 شهید والامقام دفاع مقدس روستاهای بزج ، نویزک و سگران با سخنرانی فرمانده سپاه استان البزر و مداحی حاج مرتضی طاهری با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و عموم مردم در طالقان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، گرامیداشت یاد و خاطر 14 شهید والامقام دفاع مقدس روستاهای بزج ، نویزک و سگران با سخنرانی سردار مولایی فرمانده سپاه استان البزر و مداحی حاج مرتضی طاهری با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و عموم مردم در طالقان برگزار شد .

بزج ، نویزک و سگران از روستاهای شهرستان طالقان هستند که مردان و زنان این روستاها نقش ارزنده‌ای در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران داشتند.

روستاهایی که در هشت سال دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی ایران شهدایی را تقدیم انقلاب و نظام کرده است و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام مراسمی باشکوه برگزار شد.

یادواره شهدای روستاهای بزج ، نویزک و سگران شهرستان طالقان مملو از اقشار مختلف مردمی بود که به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام آمده بودند تا نشان دهند که ادامه‌دهنده راه این شهیدان والامقام هستند.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: زنان و مردان روستاهای بزج ، نویزک و سگران شهرستان طالقان نقش مهمی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران داشتند و این روستا 14 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

 سردار مولایی تصریح کرد: در سایه خون شهدای والامقام کشورمان به اقتدار و امنیت همه‌جانبه دست یافته است و باید فرهنگ ایثار و شهادت به طور همه‌جانبه در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان ترویج شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)  مراسم بزرگداشت و یادواره شهدای روستاهای بزج ، نویزک و سگران شهرستان طالقان برگزار شد، گفت: مهمترین رسالت و وظیفه ما زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای والامقام است چرا که هرچه داریم از خون پاک این عزیزان می‌باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرامیداشت یاد و خاطر 14 شهید والامقام دفاع مقدس در شهرستان طالقان + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..