تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح 50 پروژه بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی با هزینه 250 میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار اجتماعی پویا؛ سید تقی نوربخش ظهر امروز  به مناسبت آغاز هفته تامین اجتماعی در نشستی خبری اظهار کرد: در آینده‌ای نه چندان دور شاهد افتتاح 50 پروژه بیمه‌ای و درمانی با هزینه 250 میلیارد تومان  در 22 استان کشور خواهیم بود.

وی درباره اعتبارات اختصاص به دفترچه بیمه تامین اجتماعی تصریح کرد: میزان اعتبار دفترچه های بیمه کاهش پیدا نکرده است؛ از کل اعتبارت تخصیص یافته، 30  درصد مربوط به بخش سرپایی و 20 درصد مربوط به بخش بستری است و پوشش داروها به 180 قلم دارو رسیده است همچنین بیماریهای MS و پروانه‌ای نیز تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گرفتند.

مدیر‌عامل سازمان تامین اجتماعی درباره آینده دفترچه‌های تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: سیاست دولت و سازمان تامین اجتماعی حذف دفترچه است و این طرح در 8 استان به اجرا درآمده است؛ در این طرح دیگر نیازی به دفترچه نخواهد بود و به‌صورت الکترونیکی و با نشانه کد ملی و به‌وسیله نسخه الکترونیک در تمام داروخانه‌های سراسر کشور، داروهای درمانی از طریق وب سرویس قابل تحویل است.

در حال تکمیل ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح 50 پروژه بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی با هزینه 250 میلیارد تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..