تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش روزعلی آبادکتول در این شهرستان

وحیده مزیدی رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر علی آبادکتول در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛گفت: این همایش امروز از ساعت ۱۹ تا ساعت ۲۲ در محل کارخانه پنبه مرکز اداری تعاون روستایی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در ۱۹ تیر سال ۱۳۳۲ ساختمان شهرداری درمرکز این شهرستان بنا شد که با همین معیار این همایش امروز با محوریت معرفی هویت علی آبادکتول برگزار می‌شود.

وحیده مزیدی افزود: برنامه‌هایی مانند، نشان دادن هویت علی آبادکتول از نظر منطقه‌ای، جغرافیایی و قومیتی اجرا می‌شود.

وی گفت: به نمایش گذاشتن رقص اقوام ترکمن، سیستانی و اجرای موسیقی محلی و تجلیل از ورزشکاران پیشکسوت که در سطح کشور افتخار آفریدند از برنامه‌های دیگر این همایش است.

وحیده مزیدی گفت: صنایع دستی، صنایع غذایی و تولیدات کارخانه‌های شهرک صنعتی علی آبادکتول در ۲۰ غرفه به نمایش گذاغشته می‌شوند.

انتهای پیام/م

همایش روزعلی آبادکتول



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش روزعلی آبادکتول در این شهرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..