تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حوادث رانندگی در محورهای استان زنجان منجر به فوت ۲ نفر شد

ساعت: 16:13 منتشر شده در مورخ: 1397/04/19 شناسه خبر: 1384572

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طی 48 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان 2 فقره تصادف فوتی به وقوع پیوست که در این حادثه 2 تن از هموطنان جان خود را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: علت اصلی وقوع این حوادث عدم رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان بوده است.

وی بیان کرد: دراین حادثه که در روستای غلام ویس خدابنده رخ داد یک دستگاه تراکتور در حین حرکت در دامنه کوه واژگون که در این حادثه راننده آن دردم فوت کرد.

رئیس پلیس راه استان زنجان خاطر نشان کرد: در تصادف دیگر که در محور بیجار سه راهی ابراهیم آباد رخ داد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد که در این حادثه راکب موتور سیکلت به علت جرحات وارده جان خود را از دست داد.

وی ابراز کرد: رانندگان باید با رعایت قوانین و مقررات از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حوادث رانندگی در محورهای استان زنجان منجر به فوت ۲ نفر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..