تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقدمات آشنایی کودکان با مسئله حجاب در جامعه مهیا شود

ساعت: 16:32 منتشر شده در مورخ: 1397/04/19 شناسه خبر: 1384605

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل:

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل، گفت: زمینه‎های لازم برای آشنایی کودکان با مسئله حجاب مهیا شود و ما می‌توانیم از طریق بازی و کتاب داستان به سوالات کودک درباره حجاب جواب دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اکرم مداح در گفتگو سبلان‌ما، اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است از این رو تلاش می‎شود تا با زبان هنری و قصه درمانی نوجوانان و کودکان را به کتابخوانی علاقمند کنیم.

وی گفت: خوشبختانه در تعطیلات تابستان استقبال خوبی برای ثبت نام در کانون پرورشی صورت می گیرد و  حتی  کودکان پنج تا شش سال  نیز در کانون ثبت نام می کنند  این در حالی  است که در بخشنامه‎های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ثبت نام از سنین هفت سالگی است و باید در این بند از بخشنامه تجدید نظر شود.

مسئول کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان اردبیل با تاکید بر لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با موضوع مهم حجاب وعفاف در جامعه عنوان کرد:مقدمات و زمینه های لازم برای آشنایی کودکان با مسئله حجاب مهیا است و ما می‌توانیم از طریق بازی و  کتاب داستان به سوالات کودک درباره حجاب جواب دهیم؛ به عنوان مثال می‌توان با فضاسازی از طریق بازی به کودک خود آسیب‌هایی که به‌دلیل نداشتن حجاب به او می‌رسد را یادآور شد.

وی با اشاره به اینکه باید به انتخاب کودکان احترام گذاشت و به آنان اعتماد کرد گفت: اجبار کودکان برای انجام کاری بزرگترین اشتباه در تربیت کودک محسوب می شود و مفهوم، معنا و حکمت حجاب را به زیبایی برای کودکان توضیح و با زبانی شیرین و ساده‌ی کودکانه آن را روشن سازیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقدمات آشنایی کودکان با مسئله حجاب در جامعه مهیا شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..