تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیرین سلامت کلاله دو پروژه را در دستور کار دارد

ساعت: 14:58 منتشر شده در مورخ: 1397/04/19 شناسه خبر: 1384525

فرماندار کلاله گفت: شورای خیرین سلامت شهرستان کلاله تکمیل بیمارستان کلاله را در پرونده کاری خود دارد و پس از آن نیز شروع و اتمام دو پروژه دیگر را در دستور کار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی در حاشیه جلسه خیرین سلامت شهرستان در گفتگویی اظهار داشت: مجمع خیرین در کلاله ظرفیت ارزشمندی برای کمک به مردم و دولت برای ساخت و تکمیل طرح های عام المنفعه است. 

فرماندار کلاله در ادامه تصریح کرد:با پیگیریهای لازم و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان  تلاش خواهیم کرد تا سهم دولت در ساخت ۴ پروژه سلامت را تامین کنیم تا احداث پروژه ها تسریع پیدا کند.
وی گفت: خیرین سلامت، در کلاله تجربه تکمیل بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) را در پرونده کاری خود دارد و هم اکنون علاوه بر پروژه های یاد شده، ساختمان اداری بهزیستی و پزشکی قانونی را در شهرستان در دست ساخت دارد.

IMG 20180710 100850

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیرین سلامت کلاله دو پروژه را در دستور کار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..