تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی استاندار خوزستان از عوامل مستند غوغای بی‌هیاهو

قدردانی استاندار خوزستان از عوامل مستند غوغای بی‌هیاهوبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ غلامرضا شریعت (استاندار خوزستان) و محمد تقی زاده (مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان) در جلساتی جداگانه، از مهدی بابایی (تهیه کننده و عوامل مستند «غوغای بی هیاهو») تشکر کردند.

در این دیدار استاندار خوزستان ضمن اظهار امیدواری از استمرار تولید این گونه مستندها تاکید کرد: مناطق بسیاری در خوزستان وجود دارند که با به نمایش گذاشتنشان، تصوری تازه از این استان برای مخاطبان ایجاد می‌شود.

غلامرضا شریعتی، ضمن تشکر از ساخت مستند «غوغای بی هیاهو» به تلاش مدیران و مسئولان استان خوزستان برای بهبود وضعیت آموزش اشاره کرد.

در انتهای جلسه نیز استاندار خوزستان علاقه مندی خود را برای ساخت مستند‌هایی این گونه در حوزه‌های متنوعی مثل گردشگری و فرهنگ و تاریخ استان خوزستان اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز ضمن قدردانی از متولیان تولید مستند «غوغای بی هیاهو» گفت: آگاه سازی جامعه و انعکاس مشکلات و چالش‌های اجتماعی از مهم‌ترین رسالت‌های هنرمندان است.

آموزش و پرورش خوزستان با داشتن موضوعاتی ناب بستر مناسبی برای مستندسازان فراهم آورده و مستند وزین «غوغای بی هیاهو» نیز در انعکاس فداکاری‌های معلمان استان موفق عمل کرده است.

وی با اظهار اینکه مستندسازی کاری هنری و دارای انعکاسی گسترده در جامعه است، توضیح داد: خدمتگزاران تعلیم و تربیت استان خوزستان تلاش دارند تا موضوعات پیش روی آموزش و پرورش به دغدغه اول جامعه و مسئولان ارشد استان تبدیل شود.

هنر و ظرفیت ویژه هنرمندان می‌تواند کمک شایانی به تحقق این رسالت آموزش و پرورش داشته باشد.

گفتنی است؛ مستند «غوغای بی هیاهو» یکی از برنامه‌های شبکه دو سیماست که که با رویکرد پرداختن به امر آموزش و پرورش در مناطق مختلف کشور و نقل روایاتی ساده و پر امید، تلاش می‌کند تا به مدرسه‌هایی در مناطق محروم سفر کند. مدارسی که با وجود مشکلات عدیده در روستا، حتی با تعداد کمی دانش آموز همچنان پابرجا بوده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

این برنامه پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

قدردانی از عوامل یک مستند تاثیرگذار تلویزیونی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی استاندار خوزستان از عوامل مستند غوغای بی‌هیاهو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..