تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوفون و همسرش در مراسم معارفه وی در باشگاه پاری سن ژرمن در پاریس! عکس

جان‌لوئیجی بوفون دروازه بان نامدار ایتالیایی به همراه همسرش روز دوشنبه به عنوان نخستین خرید تابستانی تیم پاری سن ژرمن در حضور خبرنگاران معرفی شد.

رونمایی از بوفون در پاریس

پاری سن ژرمن که جمعه گذشته با انتشار بیانیه و توییتی به صورت رسمی از ورود جان‌لوئیجی بوفون به باشگاه متمول پاریسی خبر داده بود روز دوشنبه در جمع خبرنگاران از این خرید پر صر و صدای خود رونمایی کرد.

بوفون، دروازه بان چهل ساله یوونتوس در حالی پیراهن پاری سن ژرمن را در فصل جدید به تن می کند که در پایان قرارداش با بیانکونری به عنوان بازیکن آزاد راهی این باشگاه شده است.

دروازه بان افسانه ای تیم ملی ایتالیا که پس از دیدار برگشت مرحله پی آف رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه مقابل سوئد و بازماندن لاجوردی‌پوشان از راهیابی به جام جهانی از بازی های ملی خداحافظی کرده بود در پایان فصل با راه راه پوشان تورین نیز خداحافظی کرد تا پاریس را برای دور جدید ماجراجویی های خود انتخاب کند.

گلر شماره یک سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا که به‌رغم سن بالا همواره در ترکیب ثابت تیم‌های باشگاهی و ملی قرار داشت، حالا هنگام معارفه در پاریس می گوید: «در پارما، یوونتوس و تیم ملی در حالی همیشه فیکس بودم که هیچکس هرگز از قبل در باره ثابت بازی کردن به من وعده ای نداده بود.»

بوفون که از میان پنج دروازه بان پاری سن ژرمن دو رقیب جدی و ملی پوش یعنی «آلفونس آرئولا» فرانسوی و «کوین تراپ» آلمانی را پیش رو دارد در ادامه سخنان خود تاکید کرد: «درست است چهل سال دارم اما از آمادگی جسمانی و روحی خوبی برخوردارم. من همیشه بازیکنی بوده ام که برای رسیدن به جایگاه واقعی و قرار گرفتن در ترکیب اصلی تلاش کرده ام و اکنون نیز ثابت خواهم کرد که دروازه بان بزرگی هستم.»


بوفون به همراه همسر و فرزندانش در مراسم معارفه اش در پاری سن ژرمن

بوفون به همراه همسر و فرزندانش در مراسم معارفه اش در پاری سن ژرمن


بوفون در مراسم معارفه اش در پاری سن ژرمن

بوفون در مراسم معارفه اش در پاری سن ژرمن

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  euronews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوفون و همسرش در مراسم معارفه وی در باشگاه پاری سن ژرمن در پاریس! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..