تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش آشنا به اتهامات علیه پسر رئیس‌جمهوری

ساعت24-مشاور رئیس‌جمهوری نوشت که پسر رئیس‌جمهوری نه تابعیت جای دیگری دارد نه کارت اقامت و نه اصلا سفر خارجی می‌رود.

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهوری، در واکنش به اظهارات مصطفی ذوالنور، نماینده قم در مجلس در صفحه توییتر خود نوشت:

«نماینده ای در مصاحبه با روزنامه اعتماد اتهاماتی را متوجه پسر رئیس جمهوری کرده است. این اتهامات تکذیب می‌شود. آن پسر نه تابعیت جای دیگری دارد، نه کارت اقامت، نه ویزای بلند مدت، نه ویزای کوتاه مدت و نه اصلا سفر خارجی می رود!

او قبلا هم دروغهایی علیه رئیس‌جمهوری مطرح کرده بود.»

مصطفی ذوالنوری در مصاحبه‌ای با روزنامه اعتماد گفته بود: «رئیس‌جمهوری که پسرش سه‌تابعیتی است؛ هم تابعیت کانادایی دارد، هم تابعیت انگلیسی و هم تابعیت ایرانی، آیا می‌تواند نگاه به داخل و مصرف کالای ایرانی را ترویج کند؟! بیایید به داخل نگاه داشته باشید. وقتی آقای اوباما در جریان بحث برجام تصمیم گرفت به آقایان حال بدهد، به ۲۵۰۰ نفر از ایرانیان تابعیت اعطا کرد و برخی آقایان و مسئولان با یکدیگر مسابقه گذاشتند که فرزندانش جزو این ۲۵۰۰ نفر باشند. امروز اگر این افراد از آمریکا اخراج شوند، مشخص می‌شود که چه کسانی زد و بند دارند و منافع ملی را به آب‌نبات امریکا می‌فروشند.»

پانا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش آشنا به اتهامات علیه پسر رئیس‌جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..