تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختران والیبال پیکان به مصاف میزبان مسابقات آسیایی می‌روند

دختران پیکان به مصاف میزبان می‌روندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم والیبال زنان پیکان با قهرمانی در لیگ زنان ۹۶ سهمیه مسابقات باشگاه‌های آسیا را کسب کرد. این تیم از فردا نخستین تجربه آسیایی خود را آغاز خواهد کرد و در اولین گام به مصاف تیمی از کشور میزبان یعنی قزاقستان خواهد رفت.

تیم والیبال زنان پیکان در مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های قزاقستان و چین تایپه هم گروه است. فردا (چهارشنبه) تیم پیکان از ساعت ۱۷ به وقت ایران مقابل تیم قزاقستان به میدان خواهد رفت.

هدایت تیم والیبال زنان پیکان بر عهده میترا شعبانیان است. نوزدهمین دوره رقابت‌های والیبال زنان باشگاه‌های آسیا در حالی از فردا آغاز خواهد شد که تیم بانک سرمایه نماینده زنان ایران در هجدهمین دوره این رقابت‌ها به مقام ششمی دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: نامتخصصان خارجی؛ گزینه‌های ناخلف والیبال/ نمره‌های منفی فدراسیون در میزبانی از ملت‌ها

انتهای پیام/

قزاقستان اولین حریف پیکان در جام باشگاه‌های آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختران والیبال پیکان به مصاف میزبان مسابقات آسیایی می‌روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..