تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶ گام طلایی تا رسیدن به سلامتی بعد از ترک سیگار + اینفوگرافی

خبر زارع/// اینفوگرافیک6 مرحله سلامتی بدن بعداز ترک سیگار+اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ سیگار کشیدن از جمله عادت هایی است که اثرات مخرب و جبران ناپذیری برای بدن افراد دارد، چه بسا افراد بیشماری اگرچه از زیان آن باخبر هستند ولی دست از استعمال آن  برنمی دارند.

براساس تحقیقات انجام شده نیکوتین موجود در سیگار عاملی اعتیاد آور است و ترک آن برای افراد سیگاری به سختی انجام می شود؛ چراکه براساس معيارهای روان‌پزشکی، مصرف عادتی نيکوتين نوع شديدی از اعتياد تلقی می شود.

اعتياد به این ماده به مقدار آن مربوط است و هم به دفعات رسيدن اين ماده به مغز، مثلا افرادی که بيست عدد سيگار می کشند (هر سيگار حدود ۱۰ پک دارد)، حدود دويست بار در روز نيکوتين را به مغز خود هدايت می کند.

از نیکوتین هم که بگذریم دود تنباکو حدود چهارهزار ترکیب شیمیایی دارد که از این تعداد 250 ماده  آن برای سلامتی افراد مضر است؛ بدین ترتیب توصیه می شود این افراد سیگار را ترک کنند.

در اینجا قصد داریم شما را با 6 مرحله سلامتی بدن بعد از ترک سیگار آشنا کنیم.

خبر زارع/// اینفوگرافیک6 مرحله سلامتی بدن بعداز ترک سیگار+اینفوگرافیک

انتهای پیام/

مراحل سلامتی بدن بعد از ترک سیگار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶ گام طلایی تا رسیدن به سلامتی بعد از ترک سیگار + اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..