تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهر عجیبی که بیش از ۳ روز اجازه ماندن در آن را ندارید! +تصاویر

شهری که هیچ گردشگری بیش از 3 روز اجازه اقامت در آن را ندارد!+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛در گوشه و کنار این جهان پهناور شهرهای بسیاری وجود دارند که مردمان هر کدام از آنها دارای فرهنگ و عقایدی منحصر به فرد برای خود هستند. برای اهالی برخی قبیله ها یا شهرهای تاریخی و کهن این موضوع به قدری ارزشمند و مهم است که به هیچ عنوان اجازه نمی دهند که زبان یا فرهنگشان با تاثیرپذیری از دیگر مردم جهان دچار بیگانگی و تغییر شود.

بنا بر اعلام العربیه یکی از این موارد مردم شهر زبید در استان الحدیده یمن هستند که از گذشته تاکنون همچنان به زبان عربی فصیح سخن می گویند، ساکنان زبید از واژگان قدیمی استفاده می کنند که در واژه نامه‌های کهن عربی یافت می شوند. آنها از ترس اینکه غریبه‌ها روی زلالی زبانشان تاثیر نگذارند به هیچ گردشگری بیشتر از سه شبانه روز اجازه اقامت در شهرشان را نمی دهند.

گفتنی است؛ نام شهر زبید در سال1993 میلادی در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شد و همچنین در پایان بد نیست بدانید که تالیف فرهنگ عربی مشهور« تاج العروس» نیز کار «مرتضی الزبیدی» از چهره های نامدار این شهر است.

شهری عجیب که بیش از 3 روز اجازه ماندن در آن را ندارید! +تصاویر

شهر عجیبی که بیش از ۳ روز اجازه ماندن در آن را ندارید! +تصاویرشهری عجیب که بیش از 3 روز اجازه ماندن در آن را ندارید! +تصاویر

شهری عجیب که بیش از 3 روز اجازه ماندن در آن را ندارید! +تصاویر

شهری عجیب که بیش از 3 روز اجازه ماندن در آن را ندارید! +تصاویر

شهری عجیب که بیش از 3 روز اجازه ماندن در آن را ندارید! +تصاویر

بیشتر بخوانید:

فراخوان کاربران برای مشارکت در جام جهانی ۲۰۱۸ یمن +فیلم

انتهای پیام/

شهری که هیچ گردشگری بیش از ۳ روز اجازه اقامت در آن را ندارد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهر عجیبی که بیش از ۳ روز اجازه ماندن در آن را ندارید! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..