تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم تودیع و معارفه مدیران شبکه‌های یک و پنج برگزار شد/ تاکید بر لزوم تحول در برنامه‌های سیما تا ۳ ماه دیگر

مراسم تودیع و معارفه مدیران شبکه‌های یک و پنج برگزار شد/ تاکید بر لزوم تحول در برنامه‌های سیما تا ۳ ماه دیگربه گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تودیع علیرضا برازش مدیر سابق شبکه یک و معارفه مجید زین‌العابدین به عنوان مدیر جدید شبکه یک و جواد رمضان‌نژاد مدیر جدید شبکه ۵ امروز، سه‌شنبه ۱۹ تیرماه در سالن آمفی‌تئاتر سیما برگزار شد.

در این مراسم مرتضی میرباقری معاون سیما، علی‌اصغر پورمحمدی و رضا پورحسین قائم‌مقام‌‌های معاون سیما، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه ۲، مسعود معینی‌پور مدیر شبکه ۴، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک، جواد رمضان‌نژاد مدیر شبکه ۵، محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی صداوسیما و جمعی از مدیران و کارکنان رسانه ملی حضور داشتند.

در این مراسم میرباقری بر ایجاد تغییر در محتوا و ساختار برنامه‌سازی تاکید کرد و از مدیران شبکه‌ها خواست تا تحولات و تغییرات اساسی در برنامه‌ها را حداکثر تا ۳ ماه آینده اجرایی کنند.

برازش نیز در این مراسم اعلام بازنشستگی کرد و عنوان داشت: ترجیح می‌دهم پس از بازنشستگی به مطالعه و تألیف بپردازم و تا به حال نیز ۸۵ هزار صفحه نوشته‌ام که هنوز تمام نشده و ادامه دارد.

در بخش دیگری از مراسم، زین‌العابدین تاکید کرد که کار در تلویزیون جهاد است. وی در ادامه نیز ضمن تشکر از همکاران خود در شبکه ۵ به موضوع جهاد و هنر از منظر شهید آوینی پرداخت و سخنانی از رهبر معظم انقلاب درباره کار فرهنگی را مرور کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم تودیع و معارفه مدیران شبکه‌های یک و پنج برگزار شد/ تاکید بر لزوم تحول در برنامه‌های سیما تا ۳ ماه دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..