تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران برگزار می‌شود

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران در روز ۲۷ تیر ماه سال جاری در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

هوشمند سفیدی، دبیر کل آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران درباره‌ی جزئیات این مراسم گفت: این آیین با حضور مسؤولانی از وزارت‌خانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

وی افزود: تعالی و سرآمدی روابط عمومی یک راهبرد ارزشمند ارتباطی است که به حرکت، پیشرفت و اعتلای روابط عمومی‌ها به سمت تعالی و سرآمدی می‌انجامد.

دبیرکل خانه روابط عمومی ایران با بیان اینکه به همین منظور از ۱۵ تا ۲۰ تیرماه سال جاری، ممیزی از روابط عمومی‌ها با بهره گیری از استادان و متخصصان روابط عمومی کشور آغاز شده است، اضافه کرد: در این راستا هر روابط عمومی بر اساس ۸۱ شاخص علمی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و پس از آن و در قالب "گزارش آسیب"، نقاط ضعف، قوت و راهکار‌های اصلاحی هر روابط عمومی به اطلاع روابط عمومی‌ها خواهد رسید و چهار ماه پس از آن نیز روابط عمومی‌ها باید گزارش بهبود نقاط ضعف را اعلام کنند.

هوشمند سفیدی همچنین به برگزاری دو کارگاه آموزشی با عناوین «تبیین سرآمدی در روابط عمومی» و «یادگیری، نوآوری و بهبود مستمر» در این زمینه و در روز ۲۷ تیر ماه اشاره کرد.

وی همچنین از انتخاب و معرفی تعدادی از مدیران تعالی‌گر ارتباطی در این رویداد خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..