تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه‌هایی به خانواده‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف برق در فصل گرما+اینفوگرافیک

توصیه‌هایی به خانواده‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف  برق در فصل گرمابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استفاده درست بهینه از تمامی منابع انرژی بسیار مهم و حیاتی است ولی صرفه‌جویی از انرژی الکتریکی (برق) از جهاتی حتی مهم‌تر از دیگر منابع است.

با توجه به افزایش مستمر دما و پایداری هوای گرم در همه بخش های کشور، طی روزهای اخیر شاهد افزایش بی سابقه مصرف برق در کشور بودیم. در چنین شرایطی برای جلوگیری از بروز خاموشی، به ویژه در استان های گرمسیری کشور بیش از هر زمان دیگر به صرفه جویی در مصرف برق نیاز است.

از آنجایی که خانواده در تحکیم پایه‌های فرهنگ استفاده درست از انرژی و بهره‌وری کشور نقش حساسی داد به همین منظور توصیه هایی برای صرفه جویی در مصرف برق  در قالب اینفوگرافیک به  آنها  ارائه شده است.

توصیه‌هایی به خانواده‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف  برق در فصل گرما

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه‌هایی به خانواده‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف برق در فصل گرما+اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..