تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلایی که گرمای هوا بر سر مردم هند آورد +فیلم

بلای عجیبی که گرمای هوا بر سر مردم هند آورد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با فرا رسیدن فصل تابستان و شروع گرما، دمای هوا به طرزی باورنکردنی افزایش یافته است. گرمایی جهانی که تاکنون شمار زیادی از افراد را در کشورهای مختلف دنیا به کام مرگ برده است.

ناگفته نماند که گاهی می‌توان  برای  رهایی و نجات از دست این قاتل تقریبا خاموش راه گریزی یافت. مثلا با رعایت چند نکته اساسی مانند کاهش فعالیت‌های غیرضروری روزانه که نیاز به خروج از خانه دارد یا نوشیدن مایعات خنک می‌شود  تا حدی از گرمازدگی و فشار ناشی از گرما پیشگیری کرد.

با این حال باز هم در برخی کشورها دمای هوا به حدی بالاست که راه گریزی برای آن وجود ندارد. مثلا در کشوری مثل هند گرمای هوا به حدی است که موجب ذوب شدن آسفالت جاده‌ها شده و مشکلات فراوانی را برای تردد مردم این کشور ایجاد کرده است. ویدئویی که در ادامه ارائه شده است صحنه‌هایی از ذوب شدن آسفالت جاده و مشکلات مردم را نشان می‌دهد که به‌راستی سبب تعجب هر بیننده‌ای می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلایی که گرمای هوا بر سر مردم هند آورد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..