تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور فرزند رهبر انقلاب در رستوران +تصاویر

حضور فرزند رهبر انقلاب در رستوران +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن شمشادی خبرنگار صداوسیما با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، تصاویری از حضور فرزند رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای، در رستوران حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) منتشر کرد.

شمشادی این تصاویر را به همراه توضیحات مربوط به آن از کاربری که خود این تصاویر را ثبت کرده، به دست آورده است. این عکس‌ها به حجت الاسلام سید میثم خامنه‌ای کوچکترین فرزند پسر مقام معظم رهبری مربوط است.

کاربر مذکور در توضیح این عکس نوشته است:

"سلام اقای شمشادی

دیشب با خانواده رفتیم رستوران حرم شاه عبدالعظیم حسنی که رستوران ساده ای هست و غذاهاش قیمتش مناسبه.

در صف طولانی برای گرفتن فیش پسر اقای خامنه ای رو دیدم .اول فکر کردم اشتباه دیدم اخه این صف طولانی کجا و پسر رهبر مملکت کجا، اگه اراده میکرد غذا رو بدون نوبت میاوردن براش سر میز یا تو دفتر حرم چرا تو صف.

بعد هم غذا رو خودشون گرفتن اوردن سر میز ، سه دختر داشتن و یک پسر یعنی با همسرشون می شدن شش نفر ، اما ایشون سه چهار پرس کباب با نون گرفتن با یک بطری آب معدنی؛ بدون مخلفات ، یعنی سادگی در این حد !!!

من شنیدم این مسئولین وقتی به سفر کاری میرن منوهای میلیونی سفارش میدن این نقل قول از کتاب داستانی سیستان از اقای امیرخانی هست اما این سفره ی ساده ی پسر رهبر اون هم به این سادگی واقعا شگفت انگیز و تعجب برانگیز بود برام.

پی نوشت : راستی بقیه مسئولان کشور هم؛ پسر و دختر و نوه و نتیجه و صدتا اینور اونورشون اینطورین ؟! کاش که بودن ... کاش .. .

پسر کو ندارد نشان از پدر ...

ساده زیستی یا اشرافیگری ؛ مساله این است !!!

تکمله : عکس ها و متن از یک هموطن ؛ مخاطب و همراه ارجمند."

تصاویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در رستوران

تصاویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در رستوران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور فرزند رهبر انقلاب در رستوران +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..