تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزیلا مرورگر Fenix را برای اندروید توسعه می‌دهد

موزیلا مرورگر Fenix را برای اندورید توسعه می‌دهد به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی موزیلا در حال کار و توسعه مرورگر جدید خود، مخصوص سیستم‌عامل اندروید  با نام فنیکس(Fenix) است. سازندگان فایرفاکس موزیلا در حال کار بر روی مرورگر اینترنتی جدیدی برای سیستم‌عامل اندروید هستند. به نظر می‌رسد مرورگر جدید Fenix در مراحل بسیار ابتدایی توسعه است زیرا تا این لحظه اطلاعات کمی از آن منتشر شده است. نام این مرورگر جدید اقتباسی از ویدئویی جالب از رقص روباه با نام Ylvis Fox  منتشر شده در سال 2014 است.

مقدمه‌ای که برای معرفی Fenix منتشر شده است بیان می‌کند: Fenix  مرورگری تنها برای پدر و مادر‌ها نیست بله این تکنولوژی جدید با ویژگی‌ها جذاب خود می‌تواند مخاطب جوان و نوجوان را مجذوب خود سازد. پروژه توسعه مرورگر جدید فنیکس چهار ماه پیش آغاز شده است ولی تا اواخر ژوئن توسعه دهندگان موزیلا مشارکت فعالانه‌ای در این پروژه نداشته‌اند. در حال حاضر سه شرکت در پروژه فنیکس سرمایه‌گذاری کرده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها کمپانی موزیلا می‌باشد. موزیلا منابع مهمی از این شرکت را به این پروژه اختصاص داده است.

جامعه نرم‌افزاری منبع باز با سه مرورگر flagship Firefox Browser, privacyfocused Firefox Focus, Firefox Nightly در سال 1998 به وسیله اعضای شرکت اینترنتی Netscape تاسیس شد.فایرفاکس بتا چهارمین محصول موزیلا بود که قابل دسترسی و دانلود در Google Play  می‌باشد.

توسعه دهندگان موزیلا مستقر در کالیفرنیا هنوز هیچ‌گونه اظهار نظری در مورد فنیکس نکرده‌اند و دلایل توسعه این مرورگر اندرویدی را هم‌چنان ناشناخته باقی گذاشته‌اند. ارتباط نزدیکی فنیکس با مرور موزیلا فایرفاکس که یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای  اینترنت در جهان است و طبق اعلام رسمی Google play  بیش از 100 میلیون دانلود داشته است, علاقه‌مندان دنیای اینترنت را مشتاقانه در انتظار کسب اطلاعات بیشتر از این مرورگر جدید قرار داده است.

موزیلا مرورگر Fenix را برای اندورید توسعه می‌دهد

بیشتر بخوانید:

آپدیت جدید کروم مقاله‌های خبری را دانلود می‌کند +تصاویر

چگونه از کند شدن رایانه جلوگیری کنیم؟

انتهای پیام/

فنیکس مرورگر اندرویدی جدید موزیلا به زودی معرفی می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزیلا مرورگر Fenix را برای اندروید توسعه می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..