تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جالب عضو شورای شهر پس از دریافت هدیه خارجی +فیلم

کالای خارجی زیر دستان رئیس خرد شد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس صبور، رئیس شورای شهر اهرَم، مرکز شهرستان تنگستان در بوشهر، در جهت حمایت از تولید ملی و استفاده از کالای ایرانی به طور فیزیکی دست به کار شد و هدیه‌ خارجی که در مراسم روز دهیار دریافت کرده  بود را خُرد کرد.

در مراسمی که با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد به همه شرکت‌کنندگان یک دستگاه تلفن ثابت اهدا شده بود. اما رئیس شورای شهر اهرَم پس از اطلاع از خارجی بودن هدیه، آن را با ضربات محکم خُرد کرد و ضمن انجام این کار تاکید کرد که صرفا برای حمایت از تولید ملی و کارگران ایرانی این کار را  انجام می‌دهد.

«حمایت از کالای ایرانی» شعار سال 97 است که رهبر انقلاب در پیام نوروزی‌شان اعلام کردند. واکنش صبوری رئیس شورای شهر اَهرَم را در فیلم زیر می‌ببنید:

انتهای پیام/

حمایت از کالای ایرانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جالب عضو شورای شهر پس از دریافت هدیه خارجی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..