تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات قطار شهری شیراز تا مردادماه حل می شود

در پی بروز برخی مشکلات در سرویس دهی قطار شهری شیراز به مسافران و تغییر زمان انتظار حرکت قطارها از 15 دقیقه به 30 دقیقه، عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شمانیوز، توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، لیلا دودمان عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز در این زمینه گفت: تغییرات ایجاد شده در سرویس دهی قطار شهری شیراز به همشهریان عزیز به دلیل بروز مشکل فنی بین ایستگاه اول و دوم در مسیر ایستگاه شهید دستغیب تا ایستگاه فضیلت می باشد.


وی اظهارداشت: به این دلیل حرکت قطارها از ایستگاه دستغیب تا ایستگاه فضیلت هر 30 دقیقه یک بار انجام می شود و در بقیه ایستگاه ها، حرکت قطارها همانند گذشته در فاصله 15 دقیقه ای انجام می شود.


وی افزود: سازمان قطار شهری برای اینکه مشکلی در تردد شهروندان ایجاد نشود برای سرویس دهی در مسیر ایستگاه احسان تا دستغیب از دو قطار استفاده می کند بگونه ای که یک قطار از ایستگاه احسان تا ایستگاه فضیلت مردم را جا به جا می کند و قطار دیگری از ایستگاه فضیلت تا دستغیب سرویس دهی می کند.


رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر شیراز گفت: طبق اظهارات مدیر سازمان قطار شهری شیراز، مشکل فنی ایجاد شده، نیمه مرداد تا اواخر مردادماه حل خواهد شد و جا به جایی مسافران به روال گذشته باز می گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات قطار شهری شیراز تا مردادماه حل می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..