تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف و ضبط اشیای هزاره اول قبل از میلاد در مازندران

به‌گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار امیر رحمت الهی امروز سه‌شنبه 19 تیر 97 گفت: یگان حفاظت استان مازندران در ادامه روند دستگیری قاچاقچیان اموال تاریخی و به محض کسب اخبار ارسالی از دوستداران میراث فرهنگی مبنی بر نگهداری مقادیری اشیای عتیقه در شهرستان بهشهر ، ضمن تشکیل تیم ویژه عملیات نسبت به بررسی و شناسایی هویت افراد دخیل در امر قاچاق اشیای تاریخی اقدام کردند.

کشف و ضبط اشیای هزاره اول قبل از میلاد در مازندران

وی ادامه داد: ماموران یگان حفاظت با بهره گیری از ظرفیت حمایتی مراجع قضایی و انتظامی در دو عملیات مجزا، ابتدا 5 قلم و در مرحله بعد 4 قلم اشیای قدیمی شامل (کوزه و ظروف سفالی ) را کشف و ضبط کردند.

کشف و ضبط اشیای هزاره اول قبل از میلاد در مازندران

سردار سرتیپ دوم پاسدار امیر رحمت الهی تصریح کرد: در پی کارشناسی های فنی انجام گرفته از سوی کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی استان، اصالت 8قلم از اشیای مکشوفه تایید و قدمت آنها هزاره اول قبل از میلاد تخمین زده شد و افراد دستگیر شده به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

انتهای پیام/

 اشیای هزاره اول قبل از میلاد در مازندران کشف و ضبط شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف و ضبط اشیای هزاره اول قبل از میلاد در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..