تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین پرورش دهنده گونه های اگزاتیک خاص در ایران را از شبکه آموزش ببینید

اولین پرورش دهنده گونه های اگزاتیک خاص در ایران را از شبکه آموزش ببینیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه «همیشه خونه» سه شنبه 19 تیرماه با حضور سروش مبارکی فعال محیط زیست،محقق در زمینه خزندگان و کارشناس رادیو در مسائل محیط زیست و همچنین اولین پرورش دهنده گونه های اگزاتیک خاص در ایران، به همراه خانواده اش روی آنتن می رود.

این برنامه به موضوع محیط زیست می پردازد.

در بخشی دیگر پویا حبیبی پور کارشناس خبری و پویا نظری کارشناس ورزشی برنامه تازه های خبری و قوتبال و جام جهانی را برای مخاطبان بازگو می کنند.

لازم به ذکر است؛برنامه «همیشه خونه» به تهیه کنندگی مجید صحاف هر شب ساعت 22 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

«همیشه خونه» را از شبکه آموزش ببینید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین پرورش دهنده گونه های اگزاتیک خاص در ایران را از شبکه آموزش ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..