تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانی‌ها ۶ برابر مردم دنیا شکر می‌خورند! +اینفوگرافیک

ایرانی‌ها ۶ برابر مردم دنیا شکر می‌خورند!+اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماده کریستالی سفید رنگی که به عنوان مصرف شکر می‌شناسیم، یک ماده مصنوعی و فرآیند شده است که اغلب از نیشکر یا چغندر قند بدست می‌آید. قند موجود در نیشکر و چغندر قند بعد از جداسازی تمام املاح، ویتامین‌ها، پروتئین، آنزیم و سایر مواد مغذی مفید، در کارخانه تصفیه شده و به ساکاروز خالص تبدیل می‌شود. چیزی که بعد از فرآیند باقی می‌ماند، ماده مصنوعی غلیظ شده‌ای است که استفاده از آن فایده‌ای برای بدن ندارد و مصرف زیاد آن می تواند به سلامت بدن آسیب وارد کند.

پزشکان و محققان مطالعات زیادی در این زمینه انجام داده و میزان مصرف این ماده را در جوامع مختلف بررسی کرده اند. در ایران تحقیقاتی در این زمینه صورت گرفته و میزان سرانه مصرف این مواد با سایر کشورهای جهان مقایسه شده است؛ نتایج این تحقیقات نشان می دهد که سرانه مصرف شکر در ایران چندین برابر متوسط جهانی است. با نگاهی به تولید شکر کشور در قالب اینفوگرافیک زیر مشاهده خواهید کرد که ایرانی ها 6 برابر مردم جهان شکر مصرف می کنند. 

ایرانی‌ها ۶ برابر مردم دنیا شکر می‌خورند!+اینفوگرافیک

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانی‌ها ۶ برابر مردم دنیا شکر می‌خورند! +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..