تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی جدید اسپانیا مشخص شد

روز گذشته قطع همکاری فرناندو هیرو با فدراسیون فوتبال اسپانیا نهایی شد و مربی لاروخا در جام جهانی ۲۰۱۸ پس از حذف این تیم کناره‌گیری کرده است.

بنا بر خبری که نشریه «مارکا» منتشر کرده، لوئیس انریکه که پیش از این اعلام شده بود یکی از گزینه‌های اصلی مربیگری اسپانیا است در روزهای آتی رسماً به عنوان سرمربی معرفی خواهد شد.

سورپرایز بزرگ لوئیس روبیالس رئیس فدارسیون فوتبال اسپانیا مربی سابق بارسلونا است که سابقه کسب سه‌گانه با آبی‌اناری‌ها را هم داشته.

اسپانیا باید خیلی زود کار خودش را برای لیگ ملت‌های اروپا آغاز کند و فرصت کمی برای انتخاب سرمربی دارد.

۲ سال پیش پس از پایان کار ویسنته دل‌بوسکه هم از لوئیس انریکه درباره هدایت اسپانیا سوال شد و او اشتیاق زیادی برای مربیگری در تیم ملی کشورش نشان داده بود.

از کیکه سانچس فلورس، میچل، روبرتو مارتینس و ویکتور سانچس هم به عنوان گزینه‌های دیگر مربیگری اسپانیا نام برده می‌شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی جدید اسپانیا مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..