تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش خیریه امید: کمک 112 میلیون تومانی به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان

در ایام ماه مبارک رمضان، فراخوانی دادیم مبنی بر کمک به 30 بیمار نیازمند مبتلا به سرطان که توسط بیمارستان خیریه امید تحت درمان قرار دارند.

کاربران انسان دوست و فرهیخته در آن ایام کمک های نقدی خود را به حساب این بیمارستان خیریه واریز کردند و اینک گزارش ارسالی مسؤولان خیریه امید به عصر ایران حاکی از جمع آوری 111 میلیون و 864 هزار تومان است که همه این رقم، صرفاً جهت درمان 30 بیماری که مشخصات شان اعلام شده بود، هزینه خواهد شد.

همچنین طبق اعلام مسؤولان این خیریه، مبلغ 52 میلیون تومان نیز به عنوان فطریه به حساب این خیریه واریز شده است.
خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان(امید) از نیکوکارانی که نیازمندان را فراموش نکردند و دست یاری به سوی شان دراز کردند، سپاسگزاری می کند.

اگر شما هم می خواهید به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان کمک کنید و مطمئن هم باشید که کمک هایتان واقعاً صرف نیازمندان می شود، این جا را کلیک و آنلاین کمک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش خیریه امید: کمک 112 میلیون تومانی به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..