تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع دیپلمات سعودی از کارنامه «درخشان» کشورش در تجاوز به یمن!

دفاع دیپلمات سعودی از کارنامه «درخشان» کشورش در تجاوز به یمن!به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، عبدالله المعلمی، نماینده دائم عربستان در سازمان ملل، با دفاع از جنایت‌های این کشور و همپیمانانش در حمله به یمن مدعی شد: کارنامه کشورم و شرکایش در حمایت از دولت قانونی یمن کارنامه‌ای درخشان و افتخار آمیز است!

 او در جلسه شورای امنیت که برای بررسی «خطرات استفاده گروه‌های تروریستی از کودکان در درگیری‌های مسلحانه» در نیویورک تشکیل شد گفت: عربستان سعودی اقدامات سازمان ملل و آژانس‌های وابسته به آن را در جلوگیری از به کارگیری کودکان در جنگ‌ها و درگیری‌های مسلحانه در نقاط مختلف جهان ارج می‌نهد. ما شاهد هستیم که روزانه کودکی در نوار غزه کشته و کودک دیگری در افغانستان برای حضور در جنگ به خدمت گرفته می‌شود و کودکان بسیاری دیگری از سوی سازمان‌های تروریستی مورد خشونت و آزار قرار می‌گیرند. 

نماینده دائم عربستان در سازمان ملل در ادامه افزود: ملت فلسطین همچنان در سرزمین خود با شنیع‌ترین انواع اشغالگری مواجه است و به ویژه فرزندان نوار غزه تحت محاصره ظالمانه‌ای قرار دارند که بیش از ده سال به طول انجامیده است. ما شاهد هستیم که چگونه رژیم اشغالگر اسرائیل با به قتل رساندن ده‌ها کودک بی‌گناه در طول چند هفته گذشته بشریت و جامعه جهانی را به چالش کشید، کودکانی که در تظاهرات مسالمت‌آمیز شرکت کرده بودند تا حقوق خود را مطالبه کنند.

المعلمی در ادامه با اشاره به حملات متجاوزانه عربستان و همپیمانانش به یمن مدعی شد: کارنامه کشورم و شرکایش در ائتلاف حمایت از دولت قانونی یمن (دولت مستعفی منصور هادی) کارنامه‌ای درخشان و باعث افتخار است و واقعیت‌های میدانی جبهه الحدیده بیانگر این نکته است که ائتلاف بالاترین میزان خویشتنداری را در این جبهه به نمایش گذاشته است و به منشور‌ها و قوانین بین‌المللی پایبند بوده است.

او در ادعایی بی‌اساس گفت: اقدامات شبه نظامیان حوثی (جنبش انصارالله) وابسته به ایران در به خدمت گرفتن کودکان در جبهه‌های جنگ و استفاده از آنان به عنوان سپر انسانی و شلیک موشک از طریق سکو‌های پرتاب نصب شده در میان مناطق مسکونی، به مثابه نقض قوانین بین‌المللی و معیار‌های انسانی است. ما از شورای امنیت می‌خواهیم این اقدامات را به شدیدترین نحو ممکن محکوم کند، همچنین از شورای امنیت می‌خواهیم طرف‌هایی را که به حمایت از این شبه‌‎نظامیان ادامه می‌دهند و قطعنامه‌های بین‌المللی را نادیده می‌گیرند محکوم کند. 

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که در پی حملات وحشیانه رژیم سعودی و همپیمانانش به یمن، تاکنون هزاران کودک بی‌گناه یمنی جان خود را از دست داده‌اند و یا مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع دیپلمات سعودی از کارنامه «درخشان» کشورش در تجاوز به یمن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..