تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گام برداشتن در راه شهدا چیزی نیست جز خدمت به تک تک مردم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت‌الله نوروزی دیروز در مراسم تشییع پیکر پاک شهید محمدحسین عطایی کچویی با سلام بر شهید همرزم خود گفت: نمی‌دانستم پس از ۳۶ سال زمانی به محله همرزمم می آیم و در کنار پیکر او و فرزندش سخن می گویم. سلام بر تو ای شهیدی که هم‌رزمانت در زیر خاک آرمیده‌اند و تو امروز پس از سال‌ها به وطن آمده‌ای؛ چه سخت است دیدن چنین صحنه‌ای و چه سخت‌تر برای ما که می‌خواهیم راه تو را بپیماییم، سلام برخانواده او و فرزندش که امروز بیش از همیشه احساس مسئولیت می‌کنند. 

شهردار اصفهان افزود: امروز باید راست قامت بایستیم تا بتوانیم مسئولیت خود را درست ادا کنیم. در طول تاریخ همیشه عده ای با آزادی، عدالت، آگاهی‌بخشی و... خصومت داشته اند و امام علی (ع) نخستین قربانی این دشمنی‌ها و خصومت ها بود، او قربانی عدالت و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه بود و امروز هم چنین است و این بار مسئولیت سنگین‌تر از همیشه است.

نوروزی ادامه داد: همیشه در نبردهای نابرابر بزرگان تاریخ، قربانی جهل شده‌اند و ما باید از این بزرگان و شهدا درس بیاموزیم، چراکه مسئولیت سنگین انسان بودن را بر عهده داریم، مسئولیتی که نیاز به آگاهی، شعور و احساس مسئولیت دارد. درس بزرگی که شهیدان به همه نسل‌ها آموختند می‌تواند سرمشق تاریخ و نقش مؤثری برای ما باشد.

وی با بیان اینکه سخن گفتن در چنین مجلسی که بیش از ۳۰ سال است فرزند شهید، پدرش را ندیده و در راه او مانده، سخت است، اظهار کرد: امام صادق (ع) همه این جوانان را تربیت کرده است، همان امامی که در دوره‌ای از زندگانی‌اش فرصت ایجاد شد تا معلم بزرگ تاریخ و رییس مذهب تشیع باشد، این امام بزرگوار به ما اخلاق، انسانیت، مبارزه، جهاد و احساس مسئولیت در برابر مردم و تکریم آنان را آموخته است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهدا پیروان مکتب امامان بودند، افزود: اکنون باید به مردمی که این شهیدان را تحویل جامعه داده‌اند، خدمت کنیم، امروز بیش از همیشه جامعه نیازمند خدمت، همت صادقانه، وحدت، همراهی و همدلی است؛ یعنی باید با به دست آوردن دل مردم مؤمن در راه خدمت به آنان از هیچ کوششی دریغ نکنیم، چراکه اکنون مردم بیش از همیشه استحقاق خدمت را دارند.

نوروزی با بیان اینکه گام برداشتن در راه شهدا چیزی نیست جز خدمت به تک تک مردم گفت: سوگند یاد کرده‌ایم تا راه همرزمان خود را که شهادت آنها را به چشم دیده ایم با همدلی میان مردم و توکل بر خداوند ادامه دهیم.

وی اظهار امیدواری کرد: شهرداری اصفهان با تعامل میان مردم و منطقه ۲ بتواند، نسبت به آبادانی بابوکان که در شرایط کنونی بیش از اندازه محروم و نیازمند نگاه خدمتگزارانه است، فعالیت کند و برای رفاه بیشتر و زندگی بهتر همه زنان و مردان و جوانان آن گام‌های مؤثری بردارد.

 

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گام برداشتن در راه شهدا چیزی نیست جز خدمت به تک تک مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..