تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محیط بان گلستانی هدف گلوله شکارچی غیرجاز قرار گرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رییس اداره حفاظت محیط زیست گنبد کاووس، رامیا و آزادشهر گفت: صبح امروز دوشنبه ۱۸ تیر ماه محیط بان رامیانی مورد اصابت تیر شکارچی غیر مجاز قرار گرفت و زخمی شد.

غلامرضا کریمی افزود: صبح امروز در حد فاصل روستاهای شش آب و قورچای از توابع بالادست رامیان و حاشیه جنگل محیط بان رامیانی یک نفر شکارچی غیر مجاز، حدودا ۵۰ ساله، را در حال شکار مشاهده کرد.

وی افزود: محیط بان به شکارچی غیر مجاز ایست داده که وی اعتنا نکرده و ابتدا اقدام به شلیک هوایی و سپس به سمت محیط بان شلیک می‌کند.

کریمی تصریح کرد: شکارچی غیرمجاز در مرحله بعد اقدام به درگیری و شلیک مستقیم به محیط بان می‌کند که محیط بان اصغر بذرافشان در زمان پرت شدن مورد اصابت تیر ساچمه‌ای قرار گرفته و از ناحیه دست مجروح می‌شود.

وی بیان کرد: شکارچی غیرمجاز سپس کوله پشتی خود را رها کرده و فرار می‌کند که از وی ۲ عدد فشنگ ساچمه زنی کشف می‌شود.

وی ادامه داد: اقدامات اولیه بر روی دست محیط بان زخمی را نیرو‌های امدادی هلال احمر، مستقر در روستای شش آب انجام دادند و سپس اورژانس وی را به بیمارستان آزادشهر منتقل کرد.

وی گفت: حال فعلی این محیط بان مساعد و به منزل شخصی خود منتقل شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست گنبد، رامیان و آزادشهر گفت: وسایل کشف شده تحویل پلیس آگاهی برای سیر مراحل قانونی شده است.

کریمی در پایان تاکید کرد: کسانی که از شکارچی غیرمجاز متخلف با مشخصات فوق اطلاعی دارند میتوانند به اداره حفاظت محیط زیست رامیان، آزادشهر و گنبد و یا شماره تلفن ۳۳۳۸۵۷۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

درگیری محیط بانان با شکارچی غیر مجاز

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محیط بان گلستانی هدف گلوله شکارچی غیرجاز قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..