تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات دستگیری سرشبکه‌های معاند از زبان فرمانده سپاه قدس جنوب شرق کشور

جزئیات انهدام  شبکه‌های مجازی معاند در سیستان و بلوچستان سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: تعدادی از گردانندگان شبکه‌های مجازی وابسته به ضدانقلاب و گروه‌های معاند با تلاش اطلاعات سپاه در منطقه جنوب شرق کشور متلاشی شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور افزود: با رصد به موقع اطلاعاتی همکاران قرارگاه تعدادی از عناصر و گردانندگان این شبکه‌ها که در صدد برهم زدن امنیت و تشویش اذهان عمومی بودند، داخل استان سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر شدند که در حال حاضر تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه این قرارگاه در کنار اقدامات عملیاتی نسبت به رصد فضای مجازی و مسائل فرهنگی هم حساسیت ویژه دارد، افزود: هدف گردانندگان این شبکه‌های مجازی سیاه نمایی و نشر اکاذیب جهت تحریک افکار عمومی و ایجاد ناآرامی و اغتشاش بود.

انتهای پیام/ی

دستگیری سرشبکه‌های اصلی رسانه‌های معاند خارجی درسیستان وبلوچستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات دستگیری سرشبکه‌های معاند از زبان فرمانده سپاه قدس جنوب شرق کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..