تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید کاری کنیم دانش آموزان از کلاس درس فرار نکنند/ انجمن‌های دوستی ظرفیت‌های ارزشمندی دارند

بطحایی در دیدار با دیدار رؤسای انجمن‌های دوستی ایران:

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این نشست گفت: این جلسه بیشتر معارفه و آشنایی بود و امیدوارم به همت دوستان جلسات تخصصی تر و عملیاتی و اجرایی برگزار شود.

وزیر آموزش و پرورش در بخشی از سخنانش گفت: امروز نظام آموزشی ما یک نظام سنتی است و باید به سمتی حرکت کند که بچه ها رغبت پیدا کنند و از کلاس درس فرار نکنند، البته تلاش هایی شروع شده است و دستاورد های خوبی داشته ایم.

 بطحائی گفت: انجمن های دوستی ظرفیت های ارزشمندی دارند و غیر دولتی بودن انجمن ها آسیب ها را کم می کند و امیدوارم از این ظرفیت ها استفاده شود.

باید کاری کنیم دانش آموزانن از کلاس درس فرار نکنند/ انجمن‌های دوستی ظرفیت‌های ارزشمندی دارند

در این دیدار همچنین رضا سیدان نایب رئیس مجمع رؤسای انجمن های دوستی ایران با سایر کشور ها، ضمن تشکر از سید محمد بطحایی (وزیر آموزش و پرورش ) و قائم مقام و مشاور ایشان بخاطر وقتی که برای انجمن های دوستی گذاشتند، در سخنانی گفت: انجمن دوستی سه کمیته دارد، کمیته علمی پژوهشی، کمیته اجتماعی و فرهنگی و کمیته اقتصادی، که این نشست در راستای کمیته علمی و پژوهشی شکل گرفته است. 

سیدان گفت: دوستان حاضر در این نشست ظرفیت های خوبی برای کمک به مدارس خارج از کشور و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف دارند و می توانند بازوی خوبی برای آقای دکتر کریمی باشند. 

انتهای پیام/

دیدار وزیر آموزش و پرورش با رؤسای انجمن های دوستی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید کاری کنیم دانش آموزان از کلاس درس فرار نکنند/ انجمن‌های دوستی ظرفیت‌های ارزشمندی دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..