تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی متناسب با محل زندگی دانش‌آموزان

زین‌العابدین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی متناسب با محل زندگی دانش‌آموزان در سراسر کشورمسعود زین‌العابدین معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان این اتحادیه اظهار کرد: این دوره‌ها را در قالب سه طرح از اول تیر ماه برای دانش‌آموزان آغاز کردیم و در سال تحصیلی هم تداوم خواهد داشت.

وی افزود: در طرح اول اعضای اتحادیه از عموم برنامه‌ها که تحت عنوان طرح شهید موسی کلانتری نام گذاری شده است، بهره‌مند می‌شوند در طرح دوم با نام شهید مهدی باکری رشته‌های منتخب و پرکاربرد به دانش‌آموزان آموخته می‌شود و در طرح سوم به نام شهید حسن شاکری تلفیقی از رشته‌های مورد نیاز برای هر فرد مورد توجه قرار گرفته است تا مشکلی برای رفع نیازهای روزمره نداشته باشد.

معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی درباره توجه به آموزش‌های مهارتی متناسب با محل زندگی دانش‌آموزان بیان کرد: در تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان فنی و حرفه‌ای امضا کردیم برخی رشته‌ها مانند گیاهان دارویی صرفا برای استان‌های خاصی در نظر گرفته می‌شود اما در کنار این رشته‌ها برخی مهارت‌ها که در سراسر کشور عمومیت دارد برای تمام کشور در نظر گرفته شده است.

تفاوت  طرح مهارت‌آموزی دانش‌آموزان اتحادیه با طرح ایران مهارت

زین‌العابدین با بیان اینکه طرح مهارت‌آموزی دانش‌آموزان اتحادیه با طرح ایران مهارت متفاوت، است گفت: این طرح هم با هدف آموزش‌های مهارتی به دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است اما صرفا برای دانش‌آموزان اتحادیه است که در سراسر سال آن را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی متناسب با محل زندگی دانش‌آموزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..