تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری اعضای باند فروش محصولات جنسی در تهران

دستگیری اعضای باند فروش محصولات جنسی در تهران

به گزارش ایران ناز باند 5 نفره فروش محصولات جنسی در تهران متلاشی شد و اعضای باند که یک زن و چهار مرد بودند دستگیر شدند ! یک باند فروش محصولات جنسی غیرمجاز که از طریق شبکه های مجازی اقدام به فروش محصولات خود می کرد توسط نیروهای سپاه پاسداران دستگیر و متلاشی شد.

یک باند توزیع محصولات جنسی و غیرمجاز که در سراسر کشور اقدام به توزیع و فروش محصولات جنسی می کرده است با تلاش ماموران متلاشی و منهدم شد. اعضای این باند از طریق تبلیغات محصولاتشان در شبکه های اجتماعی مشتریان خود را پیدا می کردند. این باند ۵ نفره توسط سپاه تهران شناسایی و دستگیر شدند. حساب های بانکی و وب سایت های فروش آنها نیز همزمان با دستگیری شان مسدود شد. این محصولات از کشور چین وارد می شده است و در انبار ها نگهداری می شده است.

دستگیری اعضای باند فروش محصولات جنسی در تهران

یک باند بزرگ فروش محصولات جنسی غیرمجاز که اقدام به توزیع این محصولات در تهران و سراسر کشور می کردند متلاشی شد.

باند ۵ نفره‌ای که اقدام به واردات محصولات جنسی و توزیع آن به وسیله شبکه‌های اجتماعی می‌کردند، منهدم شد.بر اساس این گزارش این باند ۵ نفره اقدام به وارد کردن انواع محصولات جنسی غیرمجاز کرده و با تبلیغ این محصولات در شبکه های اجتماعی و کانالهای تلگرامی، مشتریان خود را جذب می کردند.

اعضای این باند با استفاده از شماره حساب های جعلی این محصولات را به فروش رسانده و با پیک های خاص، محصولات را برای مشتریانشان ارسال می کردند.

به دنبال متلاشی شدن این باند، هر ۵ عضو آن که شامل یک زن و ۴ مرد بود دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی شدند.

این باند که توسط سپاه تهران شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند، مقادیر قابل توجهی از محصولات جنسی غیرمجاز را که عمدتاً از کشور چین وارد شده بود در ۲ انبار مجزا نگهداری کرده و مدت ها در حال فروش این محصولات بودند.

به گفته مسئولان این پرونده، حساب های بانکی اعضای این باند، درگاه های بانکی و کانال ها و وب سایت فروش این محصولات همزمان با متلاشی شدن باند مذکور مسدود شد.

دستگیری اعضای باند فروش محصولات جنسی در تهران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری اعضای باند فروش محصولات جنسی در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..