تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترفندهایی برای پیشگیری از مسمومیت در سفرهای تابستانی

ترفندهایی برای پیشگیری از مسمومیت در سفرهای تابستانیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  غلامرضا معصومی متخصص طب اورژانس در گفت و گویی توصیه کرد: ضمن سفر از حمل گوشت و تخم مرغ خام و فرآورده‌های لبنی با ماندگاری کوتاه خودداری کنید؛ چرا که سریعا فاسد می‌شوند.

این متخصص در ادامه افزود: همچنین از خرید قوطی‌های کنسرو دارای برآمدگی، فرورفتگی یا نشتی خودداری کرده و مطمئن شوید که درپوش آنها شکسته نشده باشد. در عین حال اگر فرآورده‌ای ظاهر و یا بوی ناخوشایندی داشت، به هیچ عنوان آن را نچشید. در طی سفر نیز برای حمل مواد غذایی فاسد شدنی، از یخدان مناسب استفاده کنید.

وی همچنین اشاره کرد به هیچ عنوان آب چاه در مسافرت نخوریم زیرا آب چاه همیشه آلوده هستند، مگر عکس آن ثابت شده باشد.

بیشتر بخوانید: این علائم هشدار دهنده به شما می‌گویند که "گرمازده"شده‌اید + توصیه‌ها

منبع: ایسنا

انتهای پیام/
راه های پیشگیری از مسمومیت در سفر تابستانی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترفندهایی برای پیشگیری از مسمومیت در سفرهای تابستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..