تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشایی بزرگراه بین المللی دمشق - امان پس از ۶ سال اشغال/ محاصره گروه‌های تروریستی در شهر درعا + نقشه میدانی

بازگشایی بزرگراه بین المللی دمشق - امان پس از ۶ سال اشغال/ محاصره گروه‌های تروریستی در شهر درعا + نقشه میدانیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آخرین تحولات میدانی از جنوب سوریه حاکیست، پیشروی نیرو‌های ارتش در محور‌های مختلف جنوب و جنوب غرب استان درعا همچنان ادامه دارد و عناصر تروریستی ضربات مهلکی را متحمل شده اند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات پیشروی‌ها در جنوب اشاره کرد و گفت: نیرو‌های ارتش سوریه پس از تثبیت مواضع در گذرگاه مرزی «نصیب»، عملیاتی را از غرب گذرگاه و در امتداد مرز‌های مشترک با اردن آغاز کردند.

این منبع میدانی افزود: نیرو‌های سوری پس از درگیر‌های سنگین چند ساعته توانستند ۵ ایستگاه مرزی را به کنترل دربیاورند و عناصر تروریستی را از مرز‌های جنوبی مشترک با اردن به جنوب غربی استان درعا فراری دهند.

بازگشایی بزرگراه بین المللی دمشق - امان پس از ۶ سال اشغال/ محاصره گروه‌های تروریستی در شهر درعا + نقشه میدانی

به گزارش مشرق، نیرو‌های ارتش عملیاتی را هم با پشتیبانی یگان‌های موشکی، توپخانه و هوایی برای بازگشایی مجدد بزرگراه بین المللی که سوریه و اردن را به هم متصل می‌کند در دستور کار قرار دادند و در گام نخست به سمت شهرک‌های «طیبه، ام المیاذن و نصیب» در حومه شرقی شهر درعا حرکت کردند.

نیرو‌های سوری پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته در نهایت با عقب راندن عناصر تروریستی موفق شدند شهرک‌های «طیبه، ام المیاذن و نصیب» را به کنترل دربیاورند تا مسیر ارتباطی دمشق - امان پس از چند سال اشغال باز شود.

براساس اطلاعات به دست آمده، عناصر تروریستی پس از متحمل شدن شکست‌های سنگین در حومه شرقی شهر درعا به سمت مناطق جنوب غرب متواری شدند تا آرامش به بزرگراه بین المللی دمشق - امان بازگردد.

در حال حاضر، نیرو‌های متخصص یگان‌های مهندسی در حال کشف و خنثی سازی تله‌های انفجاری کارگذاشته شده در مناطق تازه آزاد شده هستند؛ نیرو‌های سوری در جریان جست و جوی منطقه به منطقه هم توانستند ده‌ها خودروی نظامی و مقادیر زیادی از تسلیحات نظامی تروریست‌ها را کشف و ضبط کنند.

بازگشایی بزرگراه بین المللی دمشق - امان پس از ۶ سال اشغال/ محاصره گروه‌های تروریستی در شهر درعا + نقشه میدانی

به گزارش مشرق، نیرو‌های ارتش سوریه در جریان عملیات در غرب شهر درعا هم موفق شدند پایگاه پدافند هوایی را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند؛ با آزادی این پایگاه عناصر تروریستی در مناطق اشغالی شهر درعا به طور کامل محاصره شدند.

به گفته منابع میدانی تروریست‌های محاصره شده در شهر درعا راهی جزء تسلیم شدن ندارد چرا که نیرو‌های ارتش اردن در مرز‌های مشترک با سوریه مستقر شده اند و اجازه وارد شدن تروریست‌ها را به مرز‌های خود نمی‌دهند.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

نوار پیروزی‌های ارتش سوریه به شهر درعا رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشایی بزرگراه بین المللی دمشق - امان پس از ۶ سال اشغال/ محاصره گروه‌های تروریستی در شهر درعا + نقشه میدانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..