تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرعت شارژ گلکسی نوت 9 همانند نسل‌های قبل خواهد بود

سرعت شارژ گلکسی نوت 9 همانند نسل‌های قبل خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به گواهی محصولی که به تازگی از یک رسانه چینی منتشر شده، گلکسی نوت 9 از Galaxy S7، Galaxy S7 Edge یا هر دستگاه تلفن همراه دیگری از این شرکت کره ای که پس از سال 2015 روانه بازار شده، سریعتر شارژ نخواهد شد.

شارژری که قرار است به همراه گلکسی نوت 9 عرضه شود، حداکثر توان خروجی‌اش حدود 10 وات خواهد بود؛ به این ترتیب این گوشی با نسل های قبلی اش همسان است. پرچمدار جدید سامسونگ احتمالا از نسخه سوم شارژ سریع پشتیبانی نخواهد کرد و مثل گذشته از سیستم شارژ سریع نسخه 2 استفاده خواهد کرد. آنطور که گفته شده، نوت 9 از باتری ای با ظرفیت 4000 میلی آمپر بهره خواهد برد که اگر از تکنولوژی های جدید برای شارژ سریع آن استفاده نکنند، قطعا برای شارژ شدن از نسل قبل اش که از باتری 3300 میلی آمپری بهره میبرد، زمان بیشتری میبرد.

تنها گوشی های پیشرفته موجود در بازار که از محصولات مدرن سامسونگ آهسته تر شارژ می شود، آیفون های اپل هستند و اگر Galaxy Note 9 واقعا دارای باتری 4000 میلی آمپر می باشد و از سیستم شارژ قدیم خود استفاده کند، احتمالا برای شارژ از صفر تا 100 درصد به بیش از دو ساعت نیاز دارد و در رده اول آهسته ترین گوشی برای شارژ قرار می گیرد.

سرعت شارژ گلکسی نوت 9 همانند نسل‌های قبل خواهد بود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرعت شارژ گلکسی نوت 9 همانند نسل‌های قبل خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..