تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳ امتیاز اوسترشوندس با گلزنی قدوس

خبرگزاری تسنیم: امشب (دوشنبه) تیم‌های هاماربی و اوسترشوندس رو در روی هم قرار گرفتند که میهمان با نتیجه 2 بر یک از سد میزبانش گذشت. ابتدا تیم هاماربی در دقیقه 40 به گل نخست بازی رسید و نیمه‌اول با همین نتیجه پایان یافت. تیم اوسترشوندس در دقیقه 59 توسط تسفالدت به گل تساوی‌بخش دست یافت و سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی در دقیقه 61 زننده گل دوم بود.

سامان قدوس که 2 روز قبل پس از پایان دوران مرخصی جام جهانی 2018 روسیه به تمرینات گروهی اوسترشوندس ملحق شده بود در بازی امشب برابر هاماربی باعث پیروزی تیمش شد.

در جدول رد‌ه‌بندی لیگ برتر سوئد تیم اوسترشوندس با 20 امتیاز پنجم است و هاماربی 26 امتیازی همچنان در رده دوم جای دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳ امتیاز اوسترشوندس با گلزنی قدوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..