تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدایی رونالدو به خودش بیش از رئال ضربه می‌زند

ورزش سه: بحث جدایی رونالدو از رئال و پیوستنش به یوونتوس این روزها سوژه شماره یک رسانه های ایتالیایی است.

خورخه والدانو در گفت‌وگو با برنامه اِل‌ترانسیستور از شبکه رادیویی «اوندا سِرو» اسپانیا به صحبت در مورد مسائل مختلف پرداخت.

او درباره احتمال جدایی فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها از این تیم گفت:« ترک رئال مادرید تصمیم هوشمندانه‌ای نیست و من رونالدو را انسان باهوشی می‌بینم. اگر کریس رئال مادرید را ترک کند، او بیشتر از این باشگاه متضرر خواهد شد.»

جدایی رونالدو به خودش بیش از رئال ضربه می‌زند

والدانو راجع به نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن که شایعه حضورش در رئال مادرید هم مطرح است، گفت:« شرایط نیمار فوق‌العاده است. او سرعت، کیفیت، ظرفیت خلاقانه و همه چیز دارد.

من فکر نمی‌کنم که ما در نسل‌های آینده بتوانیم مسی جدید یا رونالدوی جدید پیدا کنیم. لیونل و کریس غول‌های فوتبال هستند.»

والدانو در تمجید از لوکا مودریچ گفت:«مودریچ بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او یکی از معدود بازیکنان حاضر در جام جهانی است که با فوتبالش شما را راضی نگه می‌دارد. مودریچ، اینیستای هشت سال پیش است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدایی رونالدو به خودش بیش از رئال ضربه می‌زند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..