تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Racing Limits v1.0.8

بازی Racing Limits استانداردهای موبایل را برای مسابقات اتومبیل‌رانی نهایی آرکید تعریف می‌کند. این بازی بر اساس مسابقه و سبقت گرفتن در ترافیک شهر و بزرگراه بوده و شامل ۵ حالت سرگرم‌کننده می‌باشد: بی‌پایان، حرفه‌ای، مقابل زمان، آزادانه و چندنفره. می‌توانید از بین ترافیک یک‌طرفه و دوطرفه و همچنین سه موقع از شبانه روز: صبح، غروب و شب انتخاب نمایید.

در این بازی هیچ محدودیتی جز مهارت‌های شما وجود ندارد. پس تا جایی که می‌توانید سریع برانید، سبقت‌های تند انجام دهید، کاری که در زندگی واقعی نمی‌توانید، بکنید و در نهایت با محدودیت‌های خود رقابت کنید…

ویژگی‌ها :

رقابت با دوستانتان و یا بازیکنانی از سرتاسر دنیا در حالت چندنفره

۴ دوربین با زاویه دید مختلف که شامل محیط درونی اتومبیل با کیفیت بالا می‌باشد

دارای کنترل‌های بسیار حساس و آسان برای سرگرمی عالی

همه اتومبیل‌های این بازی دارای قدرت، گشتاور و نسبت دنده واقع‌گرایانه می‌باشند

تعداد زیادی اتومبیل با جزئیات بالا برای رانندگی در دسترس شماست

می‌توانید اتومبیل را ارتقاء دهید، سفارشی و تیونینگ کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Racing Limits v1.0.8»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..