تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Engross: Focus Better Premium 5.0.2 – برنامه افزایش آسان تمرکز مخصوص اندروید !

دانلود امروز 13+

تاریخ انتشار دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷

5

نسخه 5.0.2

دوست داشتن 2

Engross: Focus Better v5.0.2 [Premium] – اپلیکیشن افزایش آسان تمرکز اندروید
نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 2.49 دلار برای اولین بار در ایران

بیشتر ما در هنگام مطالعه و یا انجام دیگر فعالیت های خود به دلایل مختلفی حواسمان پرت می شود که این امر بازده را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، به گونه ای که فعالیت های چند دقیقه ای ممکن است حتی چند ساعت نیز به طول بینجامند. راه ها و پیشنهادات مختلفی برای جلوگیری از هواس پرتی وجود دارد که یکی از بهترین آن ها را می توان استفاده از اپ های اندرویدی دانست. Engross: Focus Better Premium عنوان یک اپلیکیشن کامل و بی نقص برای افزایش بسیار آسان تمرکز می باشد که توسط Engross Apps برای اندروید منتشر شده است. این نرم افزار به کاربرانش اجازه می دهد تا بسیاری از عوامل حواس پرتی را به راحتی حذف کنند و بهترین تمرکز لازم را برای هر کدام از فعالیت های خود به دست آورند. یکی از بهترین فواید این استارت اپ را می توان دسته بندی دقیق زمان و استفاده درست فرصت های خود دانست که کمک می کند در طول چندین ماه پیشرفت در فعالیت های خود را مشاهده کنید. جدا از قابلیت اصلی که آن را معرفی کردیم و به آن پرداختیم یک سیستم یادآوری وظایف در دل این نرم افزار گنجانده شده است که به کمک آن قادر به انجام هر کدام از کار های خود درست در زمان تعیین شده هستید؛ دیگر هیچ فعالیت مهمی را فراموش نمی کنید و دیگران را به میزان بسیار زیادی از خود راضی نگه می دارید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Engross: Focus Better اندروید :

افزایش تمرکز ذهنی با ساده ترین حالت ممکن حذف هر گونه عاملی که باعث از بین رفتن تمرکز می شود بهترین ابزار موجود برای افزایش تمرکز در حین مطالعه مدیریت دقیق و هوشمندانه زمان کاربران ایجاد یک لیست وظیفه از تمامی کار های روزانه و جلوگیری از فراموشی آن ها محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن Engross: Focus Better با برخورداری از امکانات و قابلیت های خاص خود توانسته است به راحتی امتیاز فوق العاده 4.6 از 5.0 را در میان هزاران رای کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم و پرداختی آن را از لینک های مستقیم فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند .

تغییرات نسخه v5.0.2 :

* برطرف سازی باگ های برنامه

Engross: Focus Better Premium




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Engross: Focus Better Premium 5.0.2 – برنامه افزایش آسان تمرکز مخصوص اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..