تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم Recovery Boys 2018

بازی تانکی آنلاین
بازی تانکی آنلاین یک بازی جنگی و مهیج است که توسط وب سایت سرگرمی به زبان پارسی و به صورت رایگان عرضه شده است، نیازی به نصب و راه اندازی ندارد و بلافاصله بعد از ورود به بازی، می توانید آن را بازی کنید همچنین می توانید این بازی را با اکانت تلگرام خود بازی کنید.
بازی تانکی آنلاین

دانلود فیلم Recovery Boys 2018

دانلود فیلم Recovery Boys 2018 اطلاعات فیلم: IMDB

امتیاز فیلم: ۶.۷

ژانر: مستند

فرمت:MKV

کیفیت: WEB-DL

مدت زمان: ۸۹ دقیقه

محصول کشور: آمریکا

سال ساخت: ۲۰۱۸

کارگردان: Elaine McMillion Sheldon

بازیگران فیلم Recovery Boys 2018

خلاصه داستان فیلم Recovery Boys 2018

داستان این فیلم مستند تکان‎دهنده درباره‎ی چهار مرد جوان و دردمند است که در قلب اپیدمی مبارزه با مواد مخدر در کشور آمریکا سعی دارند تا زندگی‎شان را بعد از سال‎ها اعتیاد دوباره از نو بسازند و وارد جامعه شوند و…

لینک های دانلود فیلم Recovery Boys 2018
راهنما جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید. برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.

راهنمای کیفیت فیلم ها درخواست فیلم و سریال ورود به کانال تلگرام تیک فیلم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم Recovery Boys 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..